Monday, September 21, 2009

Kobiety w sieci

Panie korzystając z serwisow społecznościowych najczęściej w ten sposób realizują swoje cele zawodowe. Ponadto chcą być w kontakcie ze znajomymi i przyjaciółmi i chcą wiedzieć, co u nich słychać. i znajomych. Te dwie odpowiedzi respondentki zaznaczały jako najważniejsze. Na dalszych pozycjach znalazły się: promocja własnego biznesu, utrzymywanie kontaktu z członkami grup serwisów,

Kobiety w serwisach społecznościowych


Autorem artykułu jest Ewelina Kitlińska




Amerykański serwis społecznościowy dla kobiet ShesConnected.com, przeprowadził na przełomie kwietnia i maja br. badania mające na celu sprawdzenie, po co kobiety odwiedzają serwisy społecznościowe takie jak: Facebook, LinkeIn, Twitter i MySpace.

Amerykański serwis społecznościowy dla kobiet ShesConnected.com, przeprowadził na przełomie kwietnia i maja br. badania mające na celu sprawdzenie, po co kobiety odwiedzają serwisy społecznościowe takie jak: Facebook, LinkeIn, Twitter i MySpace.


Aż 59% użytkowniczek korzysta z serwisów społecznościowych wielokrotnie w ciągu dnia, a 14% zagląda doń raz dziennie. Amerykanki najczęściej odwiedzają ma Facebook - 83% badanych, następnie LinkedIn - 73%, potem Twitter - 55% i na końcu MySpace - 41%.


Panie korzystając z serwisow społecznościowych najczęściej w ten sposób realizują swoje cele zawodowe. Ponadto chcą być w kontakcie ze znajomymi i przyjaciółmi i chcą wiedzieć, co u nich słychać. i znajomych. Te dwie odpowiedzi respondentki zaznaczały jako najważniejsze. Na dalszych pozycjach znalazły się: promocja własnego biznesu, utrzymywanie kontaktu z członkami grup serwisów, poszukiwanie produktów i usług, utrzymywanie kontaktu z rodziną, używanie serwisu społecznościowych do wykonywanej pracy. Mniej istotne okazały się: poszukiwanie porady, zapoznawanie nowych osób czy hobby.


Dla użytkowniczek niezwykle ważne jest w serwisach społecznościowych zachowanie prywatności i możliwość ukrycia swoich danych przed niepowołanymi osobami. Sprzedaż danych osobowych przez serwis do realizacji celów marketingowych jest dla ponad 40% kobiet niepokojąca. Natomaist 36% kobiet zadeklarowała rezygnację z korzystania z serwisu, który prowadziłby takie działania.


---

Ewelina Kitlińska, www.MarketingKobiet.pl,


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

My Blog List

  • Premier Szydło do opozycji: „Kiedy rozmawiamy o problemach ludzi, to nie chcecie tego słuchać”. - Premier Szydło do opozycji: „Kiedy rozmawiamy o problemach ludzi, to nie chcecie tego słuchać”. Na każdy problem chcecie zrobić fundusz, Zrobiliście już ...
  • profesjonalne zdjęcia - Jak robić profesjonalne zdjęcia? W dzisiejszych czasach mamy szeroki wachlarz fotograficznych aparatów od cyfrowych po lustrzanki cyfrowe a obsługa ich ju...
  • laptop piszczy - Komputer nie włącza się, piszczy? Sprawdź sygnały POST Autor: *Michał Kaszta* Komputery nie zawsze zechcą z nami współpracować. Zdarza się, że wyczerpani ...
  • ładowarki - Przenośne ładowarki do telefonów, do czego służą? Autor: *Andrzej Bastian* Jak się Tobie wydaje, co jest najsłabszą stroną obecnych telefonów komórkowych...
  • Dell Computers - Dell is not the number computer selling company 2 in the world by accident. Their offering could be summed up as solid performers and durable laptops, pric...
  • HTML - Tworzenie stron internetowych - jak zacząć? Autor: *Amadeusz Nowicki* Postanowiłem napisać ten artykuł, dla osób, które dopiero wchodzą w temat tworzenia...
  • Biznes internetowy - Obecność w Internecie jest niezbędna do podejmowania pracy w biznesie internetowym. Nawet jeśli nie masz własnej strony i działasz poprzez inne strony (jak...
  • Euro nabiera sił - sprzedaż istniejących nieruchomości w USA (wysoka zmienność). Jak również o tej godzinie przedstawione zostaną dane dotyczące zaufania konsumentów (strefa ...

więcej o it